social media

 Like Me Follow Me Follow Me

Tuesday 17 August 2021

Unboxing Xiaomi Poco M3-Guaranteed gift with HSBC Credit Card

 Assalamualaikum dan salam semua. Walaupun Malaysia tengah resah gelisah akibat penularan virus covid-19 dan virus politik, aku tetap nak cerita tentang hadiah fari HSBC.

Tengok video anak aku unboxing dulu ye.... 



Apa pandangan anda...my anak boleh jadi next malaysia youtuber? Ok kembali kepada kisah POCO M3 ni. Awal tahun hari tu, Mr.Y tanya aku apa aku beli? aku kat rumah dah confius dah sebab tak beli apa-apa. Mr.Y kata dapat masage dari bank berkaitan penggunaan kredit kad dia. Maka untuk kepastian Mr.Y pun call bank tanya detail. Rupa nya ada insan nak guna kredit kad untuk beli topup telefon dalam RM30 je. Kami dapat tahu sebab kami tak pakai telco tersebut. Bila dah macam itu, Mr.Y minta bank sekat dahulu penggunaan kad kredit...dan akhirnya dia buat keputusan untuk tidak menggunakan lagi kad kredit tersebut. Persoalan lepas itu kena mohon kad baru ke tak payah. Jawapan kena sebab bila belanja guna kad kredit kita akan dapat senarai dekat mana kita bayar dan apa kita beli setiap hujung bulan.

Memandangkan kami bukan jenis belanja tak tentu hala, maka ada kad kredit bukan satu ancaman kewangan buat kami. Tugas mencari signup offer terbaik aku serah kepada Mr.Y.  Akhirnya jumpa offer yang kat bawah...Dia sendiri buat keputusan nak ambil....klik link bawah untuk lebih detail...

https://ringgitplus.com/en/blog/ringgitplus/guaranteed-rm600-lazada-voucher-or-xiaomi-poco-m-for-ringgitplus-unbox-this-week-campaign.html

Sebenarnya kalau nak tahu offer-offer menarik bila signup kredit kad ni korg boleh je jengah kat ringgitplus https://ringgitplus.com/en/credit-card/sign-up-offers/

Itu Sajaha perkongsian kali ini....


2 comments:

  1. menarik jugak tu... nak signup kad kredit kene pikir betul-betul tak boleh suka-suka je sebab kalau terlebih belanja susah

    ReplyDelete