social media

 Like Me Follow Me Follow Me

Saturday 27 November 2021

Review Safi Youth Gold Lifting Golden C Duo Serum


Assalamualaikum dan salam semua.

Perempuan kalau naik berat, yang akan kelihatan terlebih dahulu adalah bahagian muka. Bila turun berat badan pula, yang paling last kecut adalah muka. Bila usia makin bertambah maka jeragat pun makin bertambah, kulit pun makin kendur dan wajah makin kusam. Aku pulak selalu berjaga malam sebab ada baby kecik. Maka kekusaman itu bertambah dengan mata panda. 

Sejak beberapa bulan yang lepas aku dah mula buat workout dan kurangkan air manis, ye berat aku berjaya turun tapi muka aku tak susut-susut pun lagi. Kekusaman muka pun tak hilang lagi. Adik aku sangat jujur sehingga dia siap hadiahkan set penjagaan muka dia dekat aku. Aku tanya kenapa bagi aku, dia kata sebab bila dia pakai tak selesa dan kulit muka aku nampak makin kusam. Maka aku cuba lah. Sama je kulit dia dengan aku, pakai tak selesa. Aku tengok harga boleh tahan.


Rupanya baru-baru ni Safi ada keluarkan Safi Youth Gold Lifting Golden C Duo Serum. Kita pun dapatkan jugalah satu. Sedar diri makin berusia.

Setiap kali barang sampai....dia yang paling teruja.

Jom lah kita cuba pakai. Tapi sebelum itu jom tengok dulu apa Safi Youth Gold Lifting Golden C Duo Serum boleh buat.... 
 

  1. Merawat secara mikro dan mengurangkan tanda penuaan seperti dagu berlapis dan kulit kendur.
  2. Mengurangkan 50% dagu berlapis dalam hanya 15 minit.
  3. Tampil lebih muda dengan wajah lebih anjal, runcing dan tirus
  4. Diformulasi dengan Teknologi Golden C-Lift , kombinasi Vitamin C & Nano Emas 24K yang lebih berkesan dari Vitamin C biasa.
  5. Formulasi tidak melekit/berminyak yang mudah meresap dan selesa pada kulit.
  6. Diperkaya dengan Duo Age-Correcting Actives, gabungan Golden C & Ceramide untuk memberi °7 Dimensi Pembaharuan Keremajaan Kulit:
    • Menegangkan kulit
    • Meningkatkan keanjalan
    • Mengurangkan garis halus & kedutan
    • Meningkatkan kelembapan kulit
    • Melindungi kulit dari pengoksidaan
    • Meningkatkan kehalusan kulit
    • Memperbaiki kulit rosak
      • "Berdasarkan ujian saintifik & klinikal."

Aku dah cuba pakai, tekstur dia lembut dan lepas pakai dia tak melekit. Nak kesan lebih best pakai dengan Safi Youth Gold Lifting 24K Serum Cleanser.  

Gabungan 2 ini memang mantap...



Safi Youth Gold Lifting Golden C Duo Serum merupakan rangkaian baharu antipenuaan dan menganjal Safi Youth Gold dengan formulasi dipertingkatkan dari Safi Rania Gold. Ia mampu menganjal dan mengurangkan dagu berlapis untuk wajah tampil lebih anjal, runcing & tirus. Berkesan dalam hanya 15 minit, tampil/nampak lebih muda dari usia. Maka lepas pakai anak aku terus kata, muka ummu nampak segar lah. Budak-budak jarang menipu ye. Maknya pun dah kata muka cantik semangat lah nak ambil gambar. 

Kalau muka tak segar dan kusam malas nak ambil gambar. So kalau anda nak muka segar dan nampak muda macam saya, boleh beli dua benda magic ini dekat link bawah.

Lifting Golden C Duo Serum - https://bit.ly/3izM0fm
Lifting 24K Serum Cleanser - https://bit.ly/3FpssEj

“Do you think I'm pretty?"


#SafiYouthGold #SafiMalaysia #SkincareMalaysia 


 

1 comment:

  1. Suka Safi yang ni sebabnya ianya memabntu masalah double chin..kena pakai secara consistent baru dapat result yang kita nak

    ReplyDelete